Wednesday 1 February 2012

Badan Saya Sihat

جـِــسـْــمى السـّـَــلـِــيمِ: Badan Saya Sihat
بـِــالـْــعـَــيـْــن أنـَــا أنـْــظـُرُ، أنـَــا أنـْــظـُرُ، أنـَــا أنـْــظـُرُ
Bil ‘aini ana anzuru, ana anzuru, ana anzuru
Dengan mata saya melihat, saya melihat, saya melihat
بـِــالـْــعـَــيـْــن أنـَــا أنـْــظـُرُ، أنـَــا أنـْــظـُرُ، كـُــلّ يـَــوْم
Bil ‘aini ana anzuru, ana anzuru, kulla yaumin
Dengan mata saya melihat, saya melihat, setiap hari
بـِــالأذن أنـَـا أسـْــمَـعُ، أنـَـا أسـْــمَـعُ، أنـَـا أسـْــمَـعُ
Bil uzuni ana asma’u, ana asma’u, ana asma’u
Dengan telinga saya mendengar, saya mendengar, saya mendengar
بـِــالأذن أنـَـا أسـْــمَـعُ، أنـَـا أسـْــمَـعُ، كـُــلّ يـَــوْم
Bil uzuni ana asma’u, ana asma’u, kulla yaumin
Dengan telinga saya mendengar, saya mendengar, setiap hari
بـِـالأنـْــفِ أنـَــا أشـُــمّ، أنـَــا أشـُــمّ، أنـَــا أشـُــمّ
Bil anfi ana asyummu, ana asyummu, ana asyummu
Dengan hidung saya menghidu, saya menghidu, saya menghidu
بـِـالأنـْــفِ أنـَــا أشـُــمّ، أنـَــا أشـُــمّ، كـُــلّ يـَــوْم
Bil anfi ana asyummu, ana asyummu, kulla yaumin
Dengan hidung saya menghidu, saya menghidu, setiap hari

No comments: